IZOTEAM.PL - Walczysz z trądzikiem? Teraz możesz wygrać!
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj. Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą wypowiadać się na forum.
Kwiecień 24, 2014, 13:06:45

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukaj:     Szukanie zaawansowane
177955 wiadomości w 10637 wątkach, wysłane przez 11738 użytkowników
Najnowszy użytkownik: Thomasnex
* Strona główna Pomoc Pomoc Czat Szukaj Zaloguj się Rejestracja
Strony: [1]   Do dołu
Drukuj
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Azja

*
Autor tematu

.

Kobieta Offline
Reputacja: +5/-3
Wiadomości: 59
Ostatnie logowanie:
Wczoraj o 20:17:18



Zdjęcia z kuracji
Kuracja od: 05.11.2013
Przyjmowana dawka: 30mg

Windows 7/Server 2008 R2 Chrome 25.0.1364.172
« : Marzec 24, 2013, 21:21:24 »

Witam.

Zacznę od początku:)

Z trądzikiem borykam się już około 7 lat. Leki, które dotychczas używałam, to:
Differin, Davercin, Duac, Zineryt, Metronidazol, Epiduo, Isotrexin, Benzacne, Acne derm, Skinoren, papka robiona w aptece z Metronidazolem, przez miesiąc łykałam Tetralysal (wtedy nie miałam pojęcia, że kuracja powinna trwać min. 3 m-ce, moja szanowna bezpłatna Pani dermatolog nie raczyła mnie o tym poinformować. Ostatnim razem jak u niej byłam stwierdziła, że jak nic mi nie pomaga to przepisze mi papke z Metronidazolem - na pewno pomoże. Ta... Uśmiech)

Mój stan nasilił się w wakacje 2012 kiedy to byłam miesiąc za granicą. Wyskoczyła mi jak zwykle kaszka na całej twarzy. Po powrocie postanowiłam zmienić dermatologa na prywatnego. Zaczęłam kurację we wrześniu 2012:
Unidox + Aknemycin Plus na przemian z Benzacne.
Antybiotyk brałam prawie pół roku, około miesiąc temu odstawiłam. Aktualnie stosuję Retin-A zewnętrznie.

I tutaj tkwi mój największy problem: przebarwienia pozapalne.

W trakcie kuracji Unidoxem miałam robione 4 zabiegi roztworem Jessnera. Przebarwienia troszeczkę zbledły, ale nie jest to taki efekt jakiego oczekiwałam:(
Czy jest sens iść na kolejny zabieg? Dodam, iż nowe zmiany wyskakują mi jeszcze od czasu do czasu. Aktualnie wyglądam tak jak na zdjęciach, które dodałam (chociaż, na zdjęciach moja skóra wygląda nieco lepiej niż w rzeczywistości).

Wiem, że na to wszystko potrzeba czasu, ale... jak długo jeszcze? Jak można to przyspieszyć? Psychicznie ze mną coraz gorzej Smutny

czoło: http://imageshack.us/photo/my-images/163/img0360unv.jpg/
prawy policzek: http://imageshack.us/photo/my-images/831/img0355yc.jpg/
lewy policzek: http://imageshack.us/photo/my-images/837/img0359tx.jpg/
Zapisane
dermatolog

*

.

Offline
Reputacja: +122/-10
Wiadomości: 3428
Ostatnie logowanie:
Grudzień 22, 2013, 18:38:41




Windows Vista/Server 2008 MS Internet Explorer 8.0
« Odpowiedz #1 : Marzec 26, 2013, 21:43:59 »

Witam

Czy czesto pojawiaja sie jeszcze zmiany aktywne - tzn krosty?

Prosze o odp.
Zapisane
Azja

*
Autor tematu

.

Kobieta Offline
Reputacja: +5/-3
Wiadomości: 59
Ostatnie logowanie:
Wczoraj o 20:17:18



Zdjęcia z kuracji
Kuracja od: 05.11.2013
Przyjmowana dawka: 30mg

Mac OS X Safari 6.0
« Odpowiedz #2 : Marzec 26, 2013, 23:57:13 »

Od czasu do czasu bezpośrednio krosty, częściej wyskakują zaskorniki na czole (moja dermatolog określa to jako "pęcherzyki"), z których powstają krosty (chociaż nie ze wszystkich). Kremów nawilzajacych nie nadużywam (raz dziennie, rano), twarz myję rano i wieczorem (iwostinem), i na wieczór Retin-A co drugi dzień.
Nigdy nie miałam przebarwien (a buzia była czasami w stanie tragicznym), dopiero po kuracji Unidoxem.

Zapisane
Azja

*
Autor tematu

.

Kobieta Offline
Reputacja: +5/-3
Wiadomości: 59
Ostatnie logowanie:
Wczoraj o 20:17:18



Zdjęcia z kuracji
Kuracja od: 05.11.2013
Przyjmowana dawka: 30mg

Mac OS X Safari 6.0
« Odpowiedz #3 : Marzec 29, 2013, 23:58:20 »

U mnie wysyp, idę błagac o izotek Smutny
Zapisane
Aleksa66

*

Kobieta Offline
Reputacja: +0/-0
Wiadomości: 15
Ostatnie logowanie:
Styczeń 02, 2014, 23:16:36



Kuracja od: sierpień 2013

Windows XP Chrome 29.0.1547.76
« Odpowiedz #4 : Październik 05, 2013, 23:45:37 »

ja również zmagam się z tym problemem. niestety nie wiem jak załączyć fotki... szukam pomocy!
Zapisane
Aleksa66

*

Kobieta Offline
Reputacja: +0/-0
Wiadomości: 15
Ostatnie logowanie:
Styczeń 02, 2014, 23:16:36



Kuracja od: sierpień 2013

Windows XP Chrome 30.0.1599.69
« Odpowiedz #5 : Październik 08, 2013, 20:36:28 »

Witam!
w załączeniu fotki moich "pięknych" przebarwień pozapalnych... po użyciu kremu na zaczerwienia...
Prawa strona:
http://pl.tinypic.com/r/242j1jt/5
http://pl.tinypic.com/r/2agtgn5/5

lewa strona:
http://pl.tinypic.com/r/2vj4xvk/5
Zapisane
dermatolog

*

.

Offline
Reputacja: +122/-10
Wiadomości: 3428
Ostatnie logowanie:
Grudzień 22, 2013, 18:38:41




Windows 7/Server 2008 R2 MS Internet Explorer 10.0
« Odpowiedz #6 : Październik 09, 2013, 13:05:19 »

Witam

To nie tylko przebarwienia ale również pojedyncze zmiany zapalne - proponowałabym Zorac 0,1% - 1x/noc.

Pozdrawiam
Zapisane
Aleksa66

*

Kobieta Offline
Reputacja: +0/-0
Wiadomości: 15
Ostatnie logowanie:
Styczeń 02, 2014, 23:16:36



Kuracja od: sierpień 2013

Windows XP Chrome 30.0.1599.69
« Odpowiedz #7 : Październik 10, 2013, 18:16:39 »

a czy ja mogę prosić o rozpoznanie mojego problemu?

http://pl.tinypic.com/r/mc55qv/5

wieczorem postaram się o więcej zdjęć.
Dziękuję
Zapisane
Aleksa66

*

Kobieta Offline
Reputacja: +0/-0
Wiadomości: 15
Ostatnie logowanie:
Styczeń 02, 2014, 23:16:36



Kuracja od: sierpień 2013

Windows XP Chrome 30.0.1599.69
« Odpowiedz #8 : Październik 13, 2013, 20:37:11 »

Przedstawiam więcej zdjęć swojego problemu:
http://pl.tinypic.com/r/34h7u4p/5

http://pl.tinypic.com/r/2z53y4o/5

http://pl.tinypic.com/r/jgjzhv/5
Ostatnia zmiana: Październik 13, 2013, 20:41:16 wysłane przez Aleksa66 Zapisane
Strony: [1]   Do góry
Drukuj
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC