IZOTEAM.PL - Walczysz z trądzikiem? Teraz możesz wygrać!
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj. Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą wypowiadać się na forum.
Kwiecień 24, 2014, 23:44:19

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukaj:     Szukanie zaawansowane
178020 wiadomości w 10647 wątkach, wysłane przez 11738 użytkowników
Najnowszy użytkownik: Thomasnex
* Strona główna Pomoc Pomoc Czat Szukaj Zaloguj się Rejestracja
Strony: [1]   Do dołu
Drukuj
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
George330

*
Autor tematu

Offline
Reputacja: +0/-1
Wiadomości: 13
Ostatnie logowanie:
Październik 08, 2012, 12:06:45



Kuracja od: 18.04.12
Przyjmowana dawka: 40mg

Windows 7/Server 2008 R2 Chrome 21.0.1180.79
« : Sierpień 20, 2012, 16:32:01 »

Witam,
Znacie może jakieś dobre lekarstwa na to schorzenie? Aktualnie używam Zinalfat (w ciągu dnia, gdy nigdzie nie wychodzę), Alantan plus (na noc) i Tisane (gdy gdzieś wychodzę). Lekarstwa te pomogły, ale nie do końca... Te bąble i opuchlizna zeszły w ciagu 1,5 tygodnia i teraz usta są mocno czerwone i trochę szczypią, gdy ich niczym nie posmaruje i tak już mniej więcej od 3 tyg. Oczywiście biorę izo i męczę się z tym diabelstwem od miesiąca. Ktoś z was miał takie problemy z ustami i jeżeli tak, to jak długo zajęło wam uporanie się z nimi? Wielkie dzięki za odpowiedzi Uśmiech
Zapisane
Jola...

*

Kobieta Offline
Reputacja: +14/-3
Wiadomości: 416
Ostatnie logowanie:
Luty 19, 2014, 14:46:45



Kuracja od: 21.10.2011
Przyjmowana dawka: 30mg/dobe

Windows Vista/Server 2008 Firefox 14.0.1
« Odpowiedz #1 : Sierpień 20, 2012, 23:18:58 »

mysle ,ze wiekszosc osob zazywajacych izotek ma problem z suchoscia ust. na ten temat jest duzo watkow. ja skonczylam brac izotek jakis miesiac temu ,a nadal musze miec warstewke ochronna na ustach , bo inaczej szczypia,ale mniej niz w trakcie kuracji. na forum jest duzo watkow na temat suchosci ust i tego jak sobie z nia radzic. Pij tez duzo wody, bo wtedy skora (rowniez ust) sie tak nie przesusza. Usta beda Ci wysychac przez izotek i niestety musisz je smarowac , bo inaczej moga powrocic Ci te babelki. dermatologiem nie jestem ,ale  polecam smarowanie do konca kuracji , bo suchosc ust jest poprostu dosc czesto wystepujacym skutkiem ubocznym kuracji
Zapisane
mariza

*

Kobieta Offline
Reputacja: +40/-1
Wiadomości: 423
Ostatnie logowanie:
Maj 01, 2013, 19:18:31



Dziennik kuracji
Kuracja od: od 19-12-2011 do 13-07-2012 = KONIEC!
Przyjmowana dawka: 40mg

Windows Vista/Server 2008 Opera 9.80
« Odpowiedz #2 : Sierpień 21, 2012, 10:55:29 »

Immortal miał długo problem z zapaleniem czerwieni wargowej z tego co kojarzę, ale w końcu udało mu się to pokonać. Uśmiech Poszukaj na forum. Uśmiech
Zapisane

... że słowa mogą budzić nowy dzień! :-)
Immortal !

*

.

Mężczyzna Offline
Reputacja: +36/-44
Wiadomości: 642
Ostatnie logowanie:
Kwiecień 21, 2014, 22:07:19



Kuracja od: 12.10.2009 ** Kuracja do: 30.04.2010 ***
Przyjmowana dawka: 40mg

Miracles could happen !
Windows 7/Server 2008 R2 Opera 9.80
« Odpowiedz #3 : Sierpień 22, 2012, 18:54:30 »

mariza, niestety nadal mam z tym problemy Smutny Smutny Smutny

Tutaj linki do wątków:

1. http://www.izotek.pl/pytania_do_lekarza_dermatologa/gigantyczny_problem_z_ustami_7706.0.html

2. http://www.izotek.pl/dyskusja_ogolna/nietolerancja_pokarmowa_jelita_tradzik_przeczytaj_8327.345.html - strona 24 Uśmiech
Zapisane

Nie istnieje druga taka dolegliwość, która powodowałaby większy uraz psychiczny, większą ogólną niepewność i poczucie bycia gorszym, niż trądzik !!
Strony: [1]   Do góry
Drukuj
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC